Termeni și condiții pentru site-ul – www.art-republic.ro

  1. Dispoziții generale

Acești Termeni și condiții specifică condițiile generale și modalitățile de furnizare electronică a Serviciilor și de vânzare prin intermediul site-ului www.art-republic.ro. Siteul este operat de Ionita Elena Stefania, care desfășoară activități comerciale sub denumirea comercială ART REPUBLIC CONCEPT SRL.

Acești Termeni și condiții sunt întotdeauna disponibile pe site-ul www.art-republic.ro, care permite descărcarea, afișarea și înregistrarea conținutului acestora prin imprimarea sau salvarea acestora la un operator de date în orice moment.

Operatorul informează că utilizarea avantajelor Serviciilor furnizate electronic poate fi asociată cu un risc pentru orice utilizator al internetului de a introduce un malware pe un sistem informatic sau de a obține și modifica datele Clienților de către persoane neautorizate. Prin urmare, Clientul ar trebui să aplice măsuri tehnice adecvate pentru a minimiza riscurile menționate mai sus, în special prin utilizarea antivirusului și a firewall-ului.

  1. Definiții

Termenii utilizați în acești Termeni și condiții vor avea următorul sens:

Zile lucrătoare – acestea vor fi zilele de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor legale;

Client – o persoană fizică cu o capacitate juridică deplină, o persoană fizică care desfășoară activități comerciale, o persoană juridică sau o unitate organizațională fără personalitate juridică, învestită cu capacitate juridică prin dispoziții speciale, care folosește  Servicii disponibile în cadrul site-ului;

Servicii – serviciile prestate electronic de către Operator în beneficiul Clienților

  • Plasarea comezii bunurilor

Informațiile despre Bunuri furnizate pe site-ul www.art-republic.ro, în special descrierile, parametrii tehnici și funcționali ai acestora, precum și prețurile constituie o invitație la încheierea unui act de vânzare.

Toate Bunurile prezentate în cadrul site-ului sunt lipsite de defecte fizice și sunt coemrcializate șegal pe piața românească și internațională.

Pentru a plasa o comandă, este necesar să se ia legatura cu Operatorul prin intermediul opțiunilor din cadrul site-ului.

În cazul în care Comanda este plasată prin intermediul formularului de comandă disponibil pe site-ul magazinului online, Clientul plasează Comanda la Vânzător pe cale electronică, ceea ce constituie o ofertă de încheiere a unui Acord de vânzare a Bunurilor care face obiectul Comenzii. Oferta făcută electronic va fi obligatorie pentru Client în cazul în care Vânzătorul trimite – la adresa de poștă electronică furnizată de Client – o confirmare a acceptării Comenzii pentru procesare, sub forma declarației Vânzătorului de acceptare a ofertei Clientului;

Comanda poate fi plasată în prin intermediul formularului de contact sau prin intermediul butonului de whatsapp. Pentru a face acest lucru, Clientul ar trebui:

  • furnizați Vânzătorului numele și suma Bunurilor din Bunurile prezentate pe site.,
  • selectați forma de livrare și metoda de plată dintre formele de livrare și modalitățile de plată specificate pe site-ul magazinului,
  • furnizați informațiile necesare procesării Comenzii, în special: numele și prenumele, adresa de livrar, numărul de telefon și adresa de poștă electronică.

Informațiile despre valoarea totală a Comenzii sunt întotdeauna furnizate de Vânzător prin poștă electronică, împreună cu informațiile conform cărora se impune obligația de a plăti pentru Bunurile comandate.

Pentru clienți, după ce a fost plasată o comandă prin poștă electronică, Vânzătorul va trimite întotdeauna clientului o confirmare a condițiilor pentru comanda plasată.

Acordul va fi încheiat atunci când Clientul care este Consumator trimite (ca răspuns la confirmarea

În cazul unor Bunuri prezentate în cadrul site-ului, este posibil să le personalizați ajustându-le culoarea, tăietura sau modelul în conformitate cu proiectul sau cu liniile directoare ale Clientului.

Plasarea unei Comenzi pentru Bunuri personalizate în conformitate cu liniile directoare ale Clientului este posibilă numai prin poștă electronică. În acest scop, Clientul ar trebui să furnizeze prin poșta electronică parametrii necesari sau vizualizarea modelului, tăieturii sau culorii la care urmează să fie

  1. Livrare

Bunurile vor fi livrate la adresa indicată de Client la efectuarea comenzii.

Bunurile comandate sunt livrate Clientului de către o companie de curierat, sau personal în Constanta dacă se dorește acest lucru.

Pe site, în descrierea Bunurilor, Vânzătorul informează Clientul despre numărul de Zile Lucrătoare necesare procesării Comenzii și livrării acesteia, precum și despre taxele de livrare.

Termenul limită pentru livrarea și procesarea comenzii se calculează pe zile lucrătoare.

Vânzătorul furnizează Clientului o dovadă a cumpărării.

Dacă Bunurile comandate au termene de livrare diferite, termenul cel mai lung se va aplica întregii Comenzi.

  1. Prețuri și modalități de plată

Prețurile pentru Bunuri sunt furnizate în RON, EUR, în funcție de alegerea Clientului.

Clientul poate alege următoarele metode de plată:

numerar la cerere – plata către serviciul de livrare în momentul colectării (în acest caz procesarea comenzii și expedierea acesteia vor începe după ce Vânzătorul trimite o confirmare de acceptare a comenzii către client și după finalizarea comenzii);

plata electronica – ordin de plată (în acest caz, procesarea comenzii va începe după ce Vânzătorul trimite o confirmare de acceptare a Comenzii către Client și după ce Vânzătorul primește informații din sistemul agentului de procesare a plății că Clientul a efectuat plata și Bunurile vor fi expediate imediat după finalizarea Comenzii).

  1. Reclamații pentru Bunuri

Vânzătorul se angajează să livreze Bunurile fără defecte.

Reclamațiile care decurg din încălcarea drepturilor Clientului în conformitate cu acești Termeni și Condiții ar trebui trimise la următoarea adresă: ART REPUBLIC CONCEPT SRL – Ionita Elena Stefania, Str. Rodica nr 65, Constanta, Romania,  la adresa de poștă electronică: hello@art-republic.ro

sau telefonic: + 40731575937

Pentru ca reclamația să fie procesată, Clientul ar trebui să trimită sau să livreze Bunurile în cauză, anexând dovada cumpărării, dacă este posibil. Bunurile trebuie livrate sau trimise la adresa menționată mai sus.

Vânzătorul se angajează să proceseze fiecare reclamație în termen de 14 zile.

Dacă există deficiențe în reclamație, Vânzătorul va solicita Clientului să o completeze după cum este necesar, imediat, dar nu mai târziu de 7 zile de la data la care Clientul a primit cererea.

  • Protecția informațiilor personale

Vânzătorul colectează și prelucrează informațiile personale ale clienților în conformitate cu prevederile legale aplicabile și cu Politica de confidențialitate, disponib